Sobota, 27 dubna, 2024
- Komerční sdělení -magazin
HomeRady a NávodyAko očariť zákazníkov v reštaurácii? Stavte na originálne prestieranie na stôl

Ako očariť zákazníkov v reštaurácii? Stavte na originálne prestieranie na stôl

Nie je žiadnym tajomstvom, že v gastro biznise vládne neuveriteľná konkurencia. To znamená, že majitelia a manažéri reštaurácií musia neustále vymýšľať rôzne stratégie na prilákanie nových zákazníkov, ak chcú zostať v hre. Dobré jedlo už nestačí, ľudia chcú viac. Existuje niekoľko trikov, ako do prevádzky prilákať hostí, pozrime sa na ne spolu. 

Vylepšite svoje donášky

Stále viac ľudí nakupuje jedlo cez internet. Začnite ťažiť z tohto trendu aj vy a zaregistrujte sa pomocou aplikácií na rozvoz jedla. Pomôže vám to maximalizovať návratnosť investícií a sprístupní vašu reštauráciu oveľa väčšiemu počtu zákazníkov. Mnoho ľudí nenavštevuje reštaurácie, ktoré sú príliš ďaleko, pretože prihliada na udržateľnosť. Vaši zákazníci chcú znížiť svoju uhlíkovú stopu a vy im v tom môžete pomôcť. Pre svoje donášky jedla si vyberte ekologické obalové materiály: menuboxyz bagassy či cukrovej trstiny, príbory z dreva a bambusu a krabice na koláče z vlnitej lepenky a kraftu. Tieto materiály sú kompostovateľné alebo recyklovateľné, šetrné k pokrmom a hlavne k zdraviu vašich zákazníkov. Tí to určite ocenia a v ich očiach nadobudnete status uvedomelej prevádzky.

Originálne prestieranie stola

Správne prestieranie na stôl bolo v reštaurácii vždy veľmi dôležité. Ukazuje hosťom, že sú vítaní, a tiež udáva tón formálnosti pri jedle. Ak je pripravené s dôrazom na detail, zaistí vám, že  zákazníci stolujú v pohodlí a užívajú si príjemný zážitok. Štýl prestierania, ktorý si vyberiete pre svoju prevádzku, dá okamžite vašim hosťom vedieť, aký typ služby môžu očakávať. Prázdny stôl bez prestierania je jasným indikátorom toho, že obsluha bude neformálna. Jednoduchým pridaním prestierania, obrusu či stolovej sukienky môžete pozdvihnúť zážitok z celého stolovania. Zvyčajne platí, že čím je viac predmetov použitých pri prestretí, tým je reštarácia luxusnejšia.

Skvelý zákaznícky servis

Zakaždým, keď do vašej reštaurácie zavítajú zákazníci, majú dostať presne to, čo očakávajú a o nič menej. Ak chcete, aby sa k vám ľudia vracali, potom je nevyhnutné poskytovať vynikajúce služby a bezchybný servis. To znamená pozdraviť zákazníka pri príchode a odchode, priebežne sa uisťovať, že mu nič nechýba a má vždy všetko, čo potrebuje (napríklad ďalšie obrúsky). Dobrý čašník sa príde spýtať, či je všetko v poriadku a vytvorí citlivé prepojenie so zákazníkom na individuálnej úrovni. Vyškolený personál sa postará o to, aby sa váš hosť nikdy necítil ako len ďalšia tvár v dave. Presne toto sa očakáva od vašej gastro prevádzky – dopriať svojmu zákazníkovi pocit výnimočnosti.

Ponúknite free Wi-Fi

Ponuka bezplatného internetu je skvelý spôsob, ako prilákať nových zákazníkov do vašej reštaurácie. Mnoho kaviarní už takto funguje, pretože chcú vytvoriť priateľský priestor, ktorý pritiahne ľudí nielen vďaka káve a koláčikom. Zákazníci často hľadajú vhodné miesto, kde si môžu sadnúť a nerušene pracovať na svojich notebookoch. Kaviarne zasa predpokladajú, že klienti si od nich počas práce objednajú jedlo alebo kávu, čo môže byť skvelý spôsob, ako zvýšiť príjmy. Ako reštaurácia môžete využiť podobný prístup. Wi-Fi pripojenie nestojí veľa a zvýšenie predaja vďaka nemu určite pokryje váš mesačný účet za internet.

Využite sociálne siete

Mnohé reštaurácie už objavili potenciál sociálnych sietí, ktoré sú neuveriteľne obľúbené medzi všetkými vekovými kategóriami. Ak chcete osloviť konkrétne publikum alebo zákaznícku základňu, propagácia reštaurácie na sociálnych sieťach je skvelý spôsob ako to dosiahnuť. Môžete tam vytvárať platené reklamy, nahrávať fotky vášho jedla, interiéru, ale aj zákulisia či kuchyne. To všetko priláka vašich zákazníkov. Ich pozornosť si získate pravidelným uverejňovaním kvalitného obsahu. Môžu to byť aj príspevky o renováciách reštaurácie, nových prírastkoch do jedálneho lístka alebo videá z vašej kuchyne.  Niektoré reštaurácie tiež organizujú súťaže, kde vyzývajú ľudí, aby označili svojich priateľov. Šťastný výherca získa napríklad poukaz na večeru zadarmo.

- Komerční sdělení -pr clanky

Najnovjše články